perjantai 18. tammikuuta 2013

paluu kotiin

Kotiutuminen tapahtuikin yllättävän nopeasti ja jo nyt istun omalla sohvalla taas viime päivien ateriointeja pohtien. Eilisen matkan päätteeksi ystäväni äiti tarjosi lettuja ja katkaraputahnaa, enkä kehdannut kieltäytyä. Ja oli se nälkä kyllä silloin yölläkin jo aikamoinen... Lisäksi söin yhden mandariinin.

Tänään ruokailu on tähän asti näyttänyt tältä:
9.00 2 ruispalaa juustolla, mandariini
11.30 puolikas Saarioisten kanapasta
18.30 purkki raejuustoa, banaani

Aika köyhää siis. Mun pitäisi vaan jotenkin suunnitella näitä matkoja paremmin, mutta jotenkin se vaan aina jää ja sitten ostan sen raejuuston kaupasta ja syön sitten sitä. Lisäksi mulla ei ole kotona tällä hetkellä paljon mitään vihreää, joten mitään ateriaa tässä ei enää tähän aikaan saa kasaan eikä kauppakaan oikein jaksa kiinnostaa. Ajattelin siis vetää illan kevyesti maitorahkalla, marjoilla sekä ruisleivällä kera salaatin ja juuston. Ja juustoa laitan kaksi kappaletta. Olen minä sen ansainnut, vedin nimittäin tänään kaksi työhaastattelua 3 tunnin sisään ihan eri puolilla Helsinkiä... Hyvä minä!

2 kommenttia:

  1. Heissan, kiva blogi. :) Oli ihan pakko kirjoittaa, ihan näin ystävän neuvona. :) Valmisruokia kannattaa välttää, jos haluaa syödä terveellisesti ja laihtua. Niissä on yllättävän paljon kaikkea moskaa ja yllättävän vähän itse lihaa. Vaikka ne niin helppoja onkin ottaa mukaan. :) Jos vain maistuu, niin esim. edellisen päivän illallista tekee sen verran enemmän, että saa sitä ottaa sitten mukaan työ/koulupäiväksi. :)

    VastaaPoista
  2. Joo en mä yleensä mitään tuollaista paskaa syökään. Olin tosiaan kaverin luona ja ei nyt varsinaisesti tullut mieleen kieltäytyä siitä kun hänen äitinsä sitä ruoaksi tarjosi. Mä syön muuten tosi puhtaaasti ja oon yritäänyt blogissakin tuoda sitä esille!

    VastaaPoista