keskiviikko 30. tammikuuta 2013

huono päivä - taas.

Sain tänään taas hylkäyksen kesätöistä. Pääsin viimeiselle kierrokselle ja olin lopussa se toinen, joka jäi ilman paikkaa. Tai mistäs minä tiedän, onhan se mahdollista että niin vain sanotaan ettei hakijan itsetunto murskaannu kokonaan. No, mulla se on onneksi ollut murtuneena jo aika pitkään. Menin tänään Coreen ja siinä vaiheessa kun kuminauhani näytti katkeamisen merkkejä, päätin että nyt on parempi lähteä vain kotiin ja hautautua peiton alle. Tein ohjelman loppuun ja nyt istun kotona sohvalla.

Kiersin myös kaupan kautta. Jääkaapista puuttui raejuustoa ja kurkkua, lisäksi banaanit oli loppu. Jos kyseessä olisi entinen minä, olisin ostanut myös karkkipussin, suklaalevyn ja sipsipussin. Nyt ostin luumuja (nekin loppui) ja viinirypäleitä. Olen itsestäni ylpeä. Vaikka tällä hetkellä mikään muu ei onnistu, niin ainakin pystyn kontroilloimaan omaa syömistäni. Ja mielummin vedän vaikka luumuähkyt kuin karkkiöverit. On niiden ravintosisällössä kuitenkin jotain eroa.

Illalliseksi teen tonnikala-katkarapusalaattia. Sekaan menee lehtisalaattia, kurkkua, viinirypäleitä, minitomaatteja, raejuustoa ja saksanpähkinöitä. Pakko olla hyvää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti