torstai 10. tammikuuta 2013

onneksi on kahvakuula

Vaan ei muuttunutkaan päivä paremmaksi yön aikana. Koska vituttaa ja ärsyttää niin paljon, teen tämän päivän postauksen vain plussina ja miinuksina.

- Päivä lähti jo huonosti käyntiin, sillä heräilin monta kertaa yöllä ja kerran olin jopa lähdössä kouluun, laitoin puuronkin tulemaan jo valmiiksi. Ja kellohan oli silloin kolme aamuyöllä.
- Mun oli tarkoitus syödä koulussa lohikeittoa, mutta sitä ei sitten ollut. Otin pastaa ja tonnikalakastiketta (???). Kun sitten vein astioita takaisin, huomasin että olihan sitä lohikeittoa, eri pöydällä vaan. Voi että kun kyrsi.
- Työhaastattelu meni päin prinkkalaa ja tuskin on odotettavissa töitä ainakaan tuolta lafkasta. AAAAAAAAAAAA. Sanoivat että kannattaa olla yhteydessä muihinkin työnantajiin. Mutta mihin, kun ei kukaan muukaan oo kutsunut mua haastatteluun?
- Miksi salaatissa on aina päällä kastiketta ja vieressä vielä kolme muunlaista soossia? Salaatin ja sen yhden kastikkeen söin, mutta ne muut härpäkkeet jätin kyllä rauhaan. Niin myös 3 (!!) patongin palaa. Työnsin ne laukkuun, kun tarjoilijan silmä vältti ja siellä ne on edelleenkin.
- Selkään sattuu kun on istunut niin paljon bussissa tänään. Vihaan matkustamista.

+ Kävin kiusaamassa itseäni siellä Matkakeskuksen Kalpiksella ja oikein haistelin niitä kaikkia ihania karkkeja ja suklaita ja muita rouskuvia herkkuja... Nimenomaan haistelin. En maistanut, vaikka oli tarjolla jopa maistiaisia! Sen sijaan söin mandariinin ja rahkan evääksi. Nam nam.
+ Mun serkku tuli viettämään mun asunnolle aikaa hypäriksi just ennen kuin lähdin bussille. Jätkä tuli salilta ja toi mukanaan myös eväät, nimittäin Hesen Mega-aterian enkä minä kinunnut edes ranskalaisia!
+ Nyt vituttaa niin paljon että meen seuraavaks pumppaa tota mun pinkkiä kahvakuulaa. Jos mä tässä elämässä en mihinkään muuhun pysty niin ainakin saan huomiseks lihakset kipeeks!

2 kommenttia:

  1. I so feel you... Mulla oli eilen ihan samanlainen päivä, vitutti jo herätessä, ja menikin sitten ihan mäkeen kaikin puolin. Mutta tänään uudella innolla, eikös?
    Se Jyväskylän Mh:n Kalpis on hirveä (ihana) paikka! Aikoinani kuljin sitä kautta bussilla useamman vuoden, enkä tainnut päästä kuin kerran ostamatta sieltä karkkia (sillä kertaa kauppa oli kiinni :D).
    Tsemppiä sulle!

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon! Joo siis mähän asuin ennen paikkakunnalla jossa ei edes ollut karkkikauppoja, joten ilmeisesti uutuudenviehätys oli melkoinen :D

    Mua oikeastaan vitutti tänäänkin vielä aamulla herätessä mutta onneksi se meni sitten ohi ja nyt on hyvä fiilis! Tsemppiä sullekin!

    VastaaPoista