lauantai 26. tammikuuta 2013

helppo ja yksinkertainen syy

Mä kuolen. Ihan oikeasti kuolen. Tajusin viime yönä syyn siihen miksi mun teki eilen mieli syödä: mulla alkoi menkat. Ihan ymmärrettävää siis... Kauheaa kuitenkin jos aina kuukautisten aikaan elämä on tällaista.

Eilen illalla tosiaan söin paljon enemmän kuin oli tarkoitus. Tulos: 5 ruisnäkkäriä oivariinilla ja juustolla, banaani, mandariini ja pakastevadelmia. Söin siis ihan jumalattomasti mutta en mitenkään kauhean epäterveellisesti! Siihen saan olla tyytyväinen. Syy siihen on yksinkertaisesti se, ettei mulla ole kotona mitään epäterveellistä syötävää. Paitsi joku vanha lakupussi, mutta sitäkin pystyin eilen illalla vain siirtämään ja etsimään nuo ruisnäkit tilalle. Ehkä mä olen siis oppinut jotain tässä kuukauden aikana? Ainakin terveellisen kaupassakäynnin jalon taidon.

Tänään jouduin lähtemään jo aamusta liikkeelle junalla ja äsken saavuin kotiin. Maha on menkkojen takia pinkeä kuin ilmapallo ja nyt en voi muuta kuin röhnöttää sohvalla. Olen kärsinyt tällaisista kivuista aina, pian jo 10 vuoden ajan... Onneksi sattui nyt viikonlopulle, ei mene treenit sekaisin sitten viikolla. Huomenna ajattelin kyllä käydä kävelylenkillä, mutta tänään vain röhnötän ja syön vähän vapaammin! Ei sitten tule eilisen tapaista ahmimiskierrettä.

6.30 ruispuuro, karpaloita, banaani, raejuustoa, ruisnäkkäri (oivariini, juusto, kurkkua)
12.00 maitorahka, 2 saksanpähkinää
14.00 raejuustopurkki, banaani, mandariini
16.00 wokkivihanneksia, tonnikalaa, juustoa, ruisnäkkäri (oivariini, raejuusto)

Nyt ajattelin napsia pakastevadelmia ja pähkinöitä luistelua katsellessani. Illalla taas ajattelin tehdä pirtelön vadelmista, maustamattomasta jogurtista ja leseistä. Toivottavasti tulee hyvä! Oon myös ihan koukuttunut nyt noihin ruisnäkkeihin, pitää syödä ne pois ennen kuin siirryn taas ruisleipään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti