keskiviikko 6. helmikuuta 2013

pikkulauantaita

Nyt on takana hyvä päivä! Illalla tuli taas pientä tarvetta ahmimiseen, mutta soitin silloin äidilleni sekä juttelin myöhemmin Facebookissa erään ystävän kanssa, ja ne tunteet menivät pikkuhiljaa sitten ohi. Söin minä toki toisen ruisleivän ja rasiallisen vadelmia, mutta on se jo edistystä siihen 7 näkkileipään.

Tänään olin Coressa ja Fuctional trainingissa. Core menee nyt jo niin paljon paremmin kuin alussa, etten kestä! Tänään sain jo tuntumaan niitä liikkeitä ja muutenkin alan pitämään tuosta ohjaajasta. Vielä kun jaksaisin tehdä lankutkin polvet ylhäällä... Mutta kyllä minä vielä joskus. Kuminauhankin ihanuuden olen pikkuhiljaa löytänyt, selän lihakset ainakin tekevät töitä! Functional trainingissa oli tällä viikolla sijainen ja en oikein tiedä tykkäsinkö siitä tunnista vaiko en. Ohjaaja ei oikein selittänyt liikkeitä ja välillä tuntui etten pysynyt ihan siinä tahdissa mukana kun sarjat olivat ihan supernopeita ja lyhyitä... Mutta hien sai pintaan kyllä tuollakin tunnilla!

Huomasin jo tänään aikaisemmin, että oikea polveni on alkanut oudosti kipeytymään. Vähän pelottaa. Mun koko muu perhe on nimittäin ihan polvirampoja ja mulla ei ole aikaisemmin ollut mitään vaivoja... Ennen kuin nyt. Toivon että kipu menee pian ohi!

Ruokailusta vielä sen verran, että koulussa nauttimani kalakeitto oli erittäin runsas ja ennenkaikkea KALAISA (olin ensimmäinen joka keittoon kauhan nimittäin iski) ja täten myös täyttävä. Kaksi keittoa päivässä ei siis tunnu ainakaan tällä hetkellä liian vähältä!

7.30 ruispuuro, raejuusto, mustikoita
10.30 lohikeitto, ruisleipä, salaattia, kaalisalaattia, kurkkua, kidney-papuja, vihreitä papuja
13.30 pähkinöitä, banaani
17.30 kasvissosekeitto (tehty kookoskermaan), ruisleipä (oivariini, juusto, kalkkunaleike, kurkku), salaattia, tomaattia, kurkkua, suolakurkkua, 2 kalkkunaleikettä
20.30 maitorahka, mustikoita


Tässä on suunnitelma, katsotaan miten käy kun lähden tästä vielä illalla vähän viihteelle. Tarjolla olisi taas ilmaista ruokaa ja viinaa... Voi voi voi voi voi!

1 kommentti: