lauantai 2. helmikuuta 2013

lomailua

Kotoilupäivät lapsuudenkodissa jatkuu. Eilen kävin äidin kanssa reippaalla 40 minuutin lenkillä yrittäen saada niitä hiilaripöhöstä johtuvia nesteitä liikkeelle. Myös vettä olen juonut aika reippaalla kädellä ja vessassa on saanut taas tuosta. Nyt mulla on kuitenkin taas motivaatiota! Kyllä tämä unelmakeho ja hyvän olon tavoittelu vielä onnistuu.

Eilisen ruokailut meni suurinpiirtein näin

10.30 kaurapuuroa, raejuustoa, mustikoita, kourallinen pähkinöitä (cashew, manteli)
12.00 lohta, raejuustoa, salaattia, kurkkua, pari mandariinin palaa
14.30 vadelmia, mustikoita, raejuustoa
17.00 papu-porkkana-soijerouhemuhennosta, täysjyväriisiä salaattia, kurkkua
20.00 smoothie (soijajogurtti, puolukkapuuro, banaani, pensasmustikoita), ruisleipä (levite, juusto, kurkku)

Raejuusto loppui tuohon iltapäivän välipalaan ja nyt olen yrittänyt proteiinia saada tuosta soijajogurtista. Kyllä siinäkin sitä jonkinverran on. Papumuhennosta tein kolme annosta ja kaksi niistä lähtee mun mukaan kotiin Jyväskylään. Ensi viikolla ei tarvitsekaan stressata ruokailuista niin paljon kun siellä on pakastimessa jo valmiina kasvissosekeittoa ja lisäksi ajattelin vielä tänään vääntää linssipataa mukaan otettavaksi. Mä olen nyt päättänyt että kaivan ne proteiinit itselleni vaikka mistä, sillä uskon sen puutteen olevan syy näille mun hallitsemattomille hiilarinmättökohtauksille. Vaikka saa olla tyytyväinen etten mässytä pullaa ja vaaleaa leipää, aion päästä irti myös tästä tumman hiilarin aiheuttamasta pöhöstä. Tästä se taas lähtee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti